luni, 25 aprilie 2011

CU ADEVARAT

MANASTIREA VORONET
 Am vorbit cu oamenii care s-au cazat la CABANA BIANCA VORONET, si mi-au spus ca au mai fost si in alte locuri din Romania unde au petrecut Sarbatorile De Paste, dar nicaieri nu au simtit ce au simtit cand au ascultat la MANASTIREA VORONET Sfanta Slujba si au luat lumina. Muzica, vocile preotiilor si a maicutelor care citeau si cantau, lumina provenita de la sutele de lumanari ale turistilor veniti din toata tara...a fost ceva deosebit. 
 Cu toate ca a fost transmisa si la un post de televiziune, nimic nu se compara daca sunteti prezenti aici, in inima Bucovinei, intr-una dintre zonele unde s-au pastrat cel mai bine de-a lungul timpului traditiile adevarate romanesti.
 Si vremea a tinut cu noi, a fost superba, ne-am plimbat prin padure, am avut la masa preparate traditionale, am putut sa ne jucam langa paraul care curge langa cabana.
 Acum CABANA BIANCA VORONET se afla in pregatire pentru clientii care sosesc de 1 MAI. Unii au promis ca vor venii cu ATV-urile si motocicletele
 Abia astept sa fac poze de pe traseele din padure.


Va asteptam,
Casa Zanfira, Cabana BIANCA VORONET,
tel: 0744.654.785, 0742.481.0.39, yahoo messenger: danielrotar, e-mail: danielrotar@yahoo.com